ممنوعیت سفر مسلمانان آمریکا با هواپیما
حامیان جبهه پایداری بندرامام خمینی (ره)
اخبار و مقالاتی پیرامون جبهه پایداری و آخر الزمان
درباره وبلاگ



آخرین مطالب
نويسندگان
رویترز گزارش داد؛
ممنوعیت سفر مسلمانان آمریکا با هواپیما
از این پس مسلمانان آمریکایی که اسم آنها در لیست اف بی آی آمریکا است نمی توانند با هواپیما مسافرت کنند.

به گزارش سرویس دینی جام نیوز، درحالیکه دولت آمریکا مدعی است قانون به اصطلاح مبارزه با تروریسم، بر ضد مسلمانان نیست، 15 مسلمان آمریکایی دریافته اند که نامشان در فهرست افرادی قرار گرفته است که نمی توانند بدون اطلاع قبلی از هواپیما استفاده کنند، آنها همچنین از هرگونه شکایت و درخواست از دولت برای حذف نامشان از این فهرست محروم شده اند.
"نصرت چودری" از وکلای این مسلمانان آمریکایی اظهار داشت: «دولت یک فهرست محرمانه را ایجاد کرده، و کسانی که نامشان در این فهرست قرار گرفته، از هرگونه دفاع و شکایت منع شده اند.»
فهرست ممنوعیت استفاده برخی افراد خاص از هواپیما در آمریکا، در سال 2003 از سوی دفتر کنترل تروریست ها وابسته به اف بی آی تنظیم شد که شامل اسامی 20 هزار نفر است. این افراد از نظر اف بی آی مشکوک به ارتباط با مسائل تروریستی هستند. به گفته برخی منابع حدود 500 نفر از این افراد شهروند آمریکایی هستند.
این شهروندان آمریکایی که 4 نفر آنها از کهنه سربازان ارتش آمریکا می باشند، تأکید دارند که هیچ ارتباطی با مسائل تروریستی نداشته اند.
آنها در شکایت نامه ای دولت آمریکا را به نقض حقوقشان و ارائه نکردن هرگونه اخطار از سوی دادگاهی عادل قبل از درج نامشان در فهرست و خودداری از توجیه هرگونه اتهام، محکوم کرده اند.
اتحادیه آزادی های مدنی در آمریکا از مسئولان این کشور خواسته است اسامی این افراد را از فهرست خود حذف کند و یا به آنها فرصتی برای شکایت از این موضوع بدهد.
 


 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها